Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi artırın.

eOfis BİZ Üyeliği

Aylık 500 TL’den başlayan fiyatlarla

Yıllık minimum 500 TL+KDV değerinde kontör satın alınarak üyelik başlar. Üyeler, eOfis’in tüm paylaşımlı ofisleri ile lounge ve cafe alanlarını kişi bazında 5 tl/saat ile kullanır ve misafirleri için de kişi başı ücret öder. Kullanımla ilgili bilgiler üyelere mesaj olarak bildirilir. Ayrıca üye, kullanımını eOfisim mobil uygulamasından takip edebilir. Türkiye’nin 5 ilinde, 23 merkezi lokasyondaki seçkin plazalarda; toplantı odası, business lounge ve ofisleri çok avantajlı şartlarla kullanabilir, eOfis’li olmanın işinize sağladığı kolaylık ve prestijden faydalanabilirsiniz.

Hizmetler

  • Tüm eOfis’lerde ortak ofis ve Business Lounge kullanımı
  • Saatlik, günlük, haftalık hazır ofis kiralamada %50 indirim
  • ÜCRETSİZ gelişmiş internet altyapısı, Wifi
  • eOfis eğitim ve etkinliklerine katılım

 

  • Toplantı ve seminer salonu kullanımında %50 indirim
  • ÜCRETSİZ sıcak içecekler
  • eOfis BIZ Network (2000'e yakın üye)
  • 1000 TL alana 1000 TL bedava

Hakkımızda Ne Söylediler?

eOfis’ten bir yılı aşkın süredir toplantı odası hizmeti alıyoruz. Saatlik, günlük ve aylık kullanım seçeneklerinin olması, dilediğimiz eOfis lokasyonunda toplantı odası kullanabiliyor olmamız, toplantı odalarının şık ve donanımlı olması sayesinde ihtiyaçlarımız en iyi şekilde karşılanıyor, tasarruf ediyoruz ve kurum imajımız güçleniyor.

Cem Oğraş, Fluent Professionals

Bizlere sunulan imkan ve hizmettenn oldukça memnunuz. Prestijli bölgelerde ofislerin toplantı salonlarının olması çok önemli. Gelen misafirlerimizin en iyi şekilde karşılanması ve ağırlanması hizmetinize değer katıyor.Tabii bunda güler yüzlü personel seçimleriniz de etkili. Telefon ve posta kargo hizmetiniz de çok başarılı. Uzun yıllar birlikte çalışmak dileğiyle.

Bülent Başaran, İletişim Gümrükleme

E-Ofis sunduğu avantajlar ile girişimciler için büyük fırsat; Gerek lokasyon olarak prestijli adresler sunması gerek ise telefon, faks, internet gibi birçok müraacat gerektiren ürünlerin hazır olması. Ayrıca kargo ve sekreterya hizmetleri işin en güzel kısmı. Girişimciye bilgisayarını alıp işe başlaması kalıyor; hem de Türkiyedeki en rekabetçi fiyatlarla. Bize sunduğu bu imkanlar için eOfis’e teşekkür ediyoruz.

Kadir Mert, Focus

Haziran 2016 tarihinden bu yana eOfis Mall of İstanbul lokasyonunda bulunuyoruz. Bulunduğumuz konum İkitelli OSB, Mahmutbey gişeler ve havaalanına yakınlığı nedeniyle hem müşterilerimiz hem de iş partnerlerimiz için ulaşım avantajı sağlıyor. Güvenlik, internet, aydınlatma, toplantı odası ve temizlik gibi ihtiyaçlarımız eOfis tarafından sağlanıyor. Özellikle sabit masraflarını minimize etmek isteyen, bahsettiğim hizmetleri paket olarak almak isteyen işletmelere tavsiye ederim…

Ayla Özgür, Aveka İş Geliştirme Yöneticisi

Az çalışanlı kurumlar veya bizim gibi temsilcilikler için herhangi bir apartman dairesinde bir kaç odalı bir ofiste çalışmak artık işlevini yitirmiştir. Mevcut işlerimizin yanında ofisin su, elektrik, aidat vb. gibi işleri ile ilgilenmek, telefonların cevaplanması ve diğer işlerin yapılması için ekstradan bir çalışan almak durumunda kalmak işinize iş yükleyecektir. Bunların hepsini göz önünde bulundurduğumuzda sıradan bir yerde ofis açmaktansa prestijli lokasyonlara sahip eOfis ile çalışmak işlerimizi kolaylaştırdı. Biz sadece işimize odaklanıyoruz, eOfis geri kalan herşeyi hallediyor.

Büşra Cebeci, Suny - The State University of New York

eOfis sayesinde kira giderimde 60% tasarruf ettim. Aldığım hizmet, özellikle sekreterya hizmeti şirketimin kurumsal kimliğini yüceltti. Toplantı esnasında sekreterin vermiş olduğu destek ve hizmet mükemmel ötesi. Müşterilerimin bile dikkatini çekti. Kurumsal kimlik oluşumu parayla oluşan bir unsur değil, davranışla oluşan bir konudur! eOfis bu konuda başarının ötesinde bir performans sergilemiştir! 10 üzerinden 10 veriyorum.

Barış Işık, Swetron

ZuZuHR olarak eofis ailesi ile 2 yıldır çalışıyoruz, ailesi diyoruz çünkü burayı anlatan en iyi kelimenin bu olduğunu düşünüyoruz. Buradaki tüm arkadaşlar keyifli bir ofis rahatlığını sağlamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sıcak ve samimi bir ortam olmasının yanı sıra profesyonel bir hizmet kalitesi sundukları için kendilerine bu vesileyle teşekkür ederiz.

Deniz Kaya, Zuzu HR