Çalışma veriminizi ve iş prestijinizi artırın.

Co-Working

Aylık 480 TL’den başlayan fiyatlarla

Coworking is the best solution for those who work with professionals from different sectors, and think an office desk and secretarial services in a shared office environment is sufficient. Coworking will provide both an efficient business environment and the required office solutions with cooperation and networking. By choosing the most suitable eOfis from 23 prestigious locations, you will be able to benefit from all eOfis services and immediately begin to work in shared offices with your business address, secretarial service and your work desk in shared offices.

Avantajlar

For prices from 480 TRY/month, you can have an office without any additional fees and can benefit from all the following services.
By selecting the closest and most suitable eOfis location at Class A+ plazas at 23 central locations in 4 cities in Turkey, you can use this address as your legal address and work at all eOfis locations with pre-bookings. Business Lounges are free. WiFi, tea, coffee, water service is provided.
While you deal with your business, our professional team answers and transfers your calls, manages and notifies you about your post and cargo, and greets and welcomes your guests without any additional charges.
Since you can use all eOfis locations, you are free to work without being bound to a single office.
eOfis members can use the meeting rooms and the office desks for free at any location up to a certain limit.
You may not always need a physical office or meeting room, but there may be times when you want to welcome your customers in a modern and professional office or a fully equipped meeting room. You can then rent an hourly, daily, weekly office, meeting room or event hall at a desired location by calling eOfis at special prices as an eOfis member.
eOfis members constitute a community of over 1400 companies. In the eOfis Network environment, we provide the opportunity for our members to promote their companies, establish collaborations and expand their businesses.

Hakkımızda Ne Söylediler?

eOfis’ten bir yılı aşkın süredir toplantı odası hizmeti alıyoruz. Saatlik, günlük ve aylık kullanım seçeneklerinin olması, dilediğimiz eOfis lokasyonunda toplantı odası kullanabiliyor olmamız, toplantı odalarının şık ve donanımlı olması sayesinde ihtiyaçlarımız en iyi şekilde karşılanıyor, tasarruf ediyoruz ve kurum imajımız güçleniyor.

Fluent Professionals, Cem Oğraş

Bizlere sunulan imkan ve hizmettenn oldukça memnunuz. Prestijli bölgelerde ofislerin toplantı salonlarının olması çok önemli. Gelen misafirlerimizin en iyi şekilde karşılanması ve ağırlanması hizmetinize değer katıyor.Tabii bunda güler yüzlü personel seçimleriniz de etkili. Telefon ve posta kargo hizmetiniz de çok başarılı. Uzun yıllar birlikte çalışmak dileğiyle.

İletişim Gümrükleme, Bülent Başaran

E-Ofis sunduğu avantajlar ile girişimciler için büyük fırsat; Gerek lokasyon olarak prestijli adresler sunması gerek ise telefon, faks, internet gibi birçok müraacat gerektiren ürünlerin hazır olması. Ayrıca kargo ve sekreterya hizmetleri işin en güzel kısmı. Girişimciye bilgisayarını alıp işe başlaması kalıyor; hem de Türkiye'deki en rekabetçi fiyatlarla. Bize sunduğu bu imkanlar için eOfis’e teşekkür ediyoruz.

Kadir Mert, Focus

Haziran 2016 tarihinden bu yana eOfis Mall of İstanbul lokasyonunda bulunuyoruz. Bulunduğumuz konum İkitelli OSB, Mahmutbey gişeler ve havaalanına yakınlığı nedeniyle hem müşterilerimiz hem de iş partnerlerimiz için ulaşım avantajı sağlıyor. Güvenlik, internet, aydınlatma, toplantı odası ve temizlik gibi ihtiyaçlarımız eOfis tarafından sağlanıyor. Özellikle sabit masraflarını minimize etmek isteyen, bahsettiğim hizmetleri paket olarak almak isteyen işletmelere tavsiye ederim…

Ayla Özgür, Aveka İş Geliştirme Yöneticisi

Az çalışanlı kurumlar veya bizim gibi temsilcilikler için herhangi bir apartman dairesinde bir kaç odalı bir ofiste çalışmak artık işlevini yitirmiştir. Mevcut işlerimizin yanında ofisin su, elektrik, aidat vb. gibi işleri ile ilgilenmek, telefonların cevaplanması ve diğer işlerin yapılması için ekstradan bir çalışan almak durumunda kalmak işinize iş yükleyecektir. Bunların hepsini göz önünde bulundurduğumuzda sıradan bir yerde ofis açmaktansa prestijli lokasyonlara sahip eOfis ile çalışmak işlerimizi kolaylaştırdı. Biz sadece işimize odaklanıyoruz, eOfis geri kalan herşeyi hallediyor.

Büşra Cebeci, Suny - The State University of New York

eOfis sayesinde kira giderimde 60% tasarruf ettim. Aldığım hizmet, özellikle sekreterya hizmeti şirketimin kurumsal kimliğini yüceltti. Toplantı esnasında sekreterin vermiş olduğu destek ve hizmet mükemmel ötesi. Müşterilerimin bile dikkatini çekti. Kurumsal kimlik oluşumu parayla oluşan bir unsur değil, davranışla oluşan bir konudur! eOfis bu konuda başarının ötesinde bir performans sergilemiştir! 10 üzerinden 10 veriyorum.

Barış Işık, Swetron

ZuZuHR olarak eofis ailesi ile 2 yıldır çalışıyoruz, ailesi diyoruz çünkü burayı anlatan en iyi kelimenin bu olduğunu düşünüyoruz. Buradaki tüm arkadaşlar keyifli bir ofis rahatlığını sağlamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sıcak ve samimi bir ortam olmasının yanı sıra profesyonel bir hizmet kalitesi sundukları için kendilerine bu vesileyle teşekkür ederiz.

Deniz Kaya, Zuzu HR