NEDEN eOfis?

Why eOfis?

In 2011, eOfis began to branch out and has since become one of the three most experienced companies in the sector

eOfis is one of the two companies in the sector with over 20 locations in Turkey.

We offer our members the right to use all locations.

eOfis is constantly growing and the number of centres you can use will also constantly increase.

Its offices are only opened at prestigious plazas in exclusive and central locations.

All offices are located on the metro and metrobus lines, and are very easy to reach.

eOfis BİZ Network creates a community with over 1400 members.

These members promote the company and benefit from countless opportunities within the community.

With mobile and web applications, eOfis allows its members to remotely manage their offices.

eOfis answers over 25.000 calls per month with their advanced calling system.

eOfis manages over 3.000 pieces of cargo per month with advanced reception services.

eOfis places emphasis on infrastructure investments to improve quality of service.

eOfis does not demand any fixed or surprise costs other than monthly rent.

İŞLER ARTIK BÖYLE YÜRÜYOR!

Hizmet paketini belirleyip, eOfis lokasyonlarından birini seçin,
çalışma veriminizi ve iş prestijinizi artırın.

İşiniz için ihtiyacınız olan bir çalışma alanından fazlası

Zaman
Mekan
Prestij
Network
Tasarruf
  • Prestijli yasal adres,
  • Hat ve telefon tahsisi,
  • Çağrı karşılama ve aktarma,
  • Posta-kargo ve faks takibi
  • Teknik ve alt yapı donanımı,
  • Modern dekorasyonlu, çalışmaya hazır ofisler,
  • Çok lokasyon
  • İndirimli toplantı odası kullanımı,
  • Resepsiyon karşılama,
  • Tüm lokasyonlarda ücretsiz toplantı odası kullanımı (aylık limitli)
  • Mutfak,
  • Lounge (oturma) alanı,
  • Temizlik hizmeti,
  • Taze demlenmiş çay ve kahve,
  • Elektrik, su, iklimlendirme,
  • Mobil (IOS & Android) uygulama
  • Yüksek hızda fiber internet

İşinize güç katan ayrıcalık ve avantajlar

Networking

Eventler

Esnek Kiralama

Konferans
Salonları

Networkünüzü genişletin, tüm eOfis üyeleri ile işbirliği yapın.

eOfis üyesi 1400+ profesyonel şirket ve girişimci ile aynı networkü paylaşarak, işbirlikleri kurabilir ve işinizi büyütebilirsiniz.

Networking

Hem iş hem eğlence

Birçok sosyal buluşma, eğitimler ve çalışma atölyeleri düzenleyerek sosyalleşmeyi de unutmuyoruz. Hem iş hem eğlence konseptli organizasyonlarla motivasyonumuz tam, işe devam.

Eventler

Her türlü etkinlikleriniz için mekanları hazırladık

Eğitim, Lansman, Kokteyl organizasyonları, sosyal buluşma ve kutlamalarınız için eOfis’in etkinlik alanlarını eOfis üyesi olmanın ayrıcalığı ile kullanabilirsiniz.

Konferans Salonları

Kullandığın kadar öde modeli

Üyelerimiz ön rezervasyon ile tüm eOfis’lerde toplantı odası, seminer salonu, hazır ofis ya da ortak ofiste çalışma masası kullanabilir. Saatlik, günlük, haftalık, aylık.. kiralamalar mümkündür.

Esnek Kiralama

Bizi Tercih Edenler

Hakkımızda Ne Söylediler?

eOfis’ten bir yılı aşkın süredir toplantı odası hizmeti alıyoruz. Saatlik, günlük ve aylık kullanım seçeneklerinin olması, dilediğimiz eOfis lokasyonunda toplantı odası kullanabiliyor olmamız, toplantı odalarının şık ve donanımlı olması sayesinde ihtiyaçlarımız en iyi şekilde karşılanıyor, tasarruf ediyoruz ve kurum imajımız güçleniyor.

Fluent Professionals, Cem Oğraş

Bizlere sunulan imkan ve hizmettenn oldukça memnunuz. Prestijli bölgelerde ofislerin toplantı salonlarının olması çok önemli. Gelen misafirlerimizin en iyi şekilde karşılanması ve ağırlanması hizmetinize değer katıyor.Tabii bunda güler yüzlü personel seçimleriniz de etkili. Telefon ve posta kargo hizmetiniz de çok başarılı. Uzun yıllar birlikte çalışmak dileğiyle.

İletişim Gümrükleme, Bülent Başaran

E-Ofis sunduğu avantajlar ile girişimciler için büyük fırsat; Gerek lokasyon olarak prestijli adresler sunması gerek ise telefon, faks, internet gibi birçok müraacat gerektiren ürünlerin hazır olması. Ayrıca kargo ve sekreterya hizmetleri işin en güzel kısmı. Girişimciye bilgisayarını alıp işe başlaması kalıyor; hem de Türkiye'deki en rekabetçi fiyatlarla. Bize sunduğu bu imkanlar için eOfis’e teşekkür ediyoruz.

Kadir Mert, Focus

Haziran 2016 tarihinden bu yana eOfis Mall of İstanbul lokasyonunda bulunuyoruz. Bulunduğumuz konum İkitelli OSB, Mahmutbey gişeler ve havaalanına yakınlığı nedeniyle hem müşterilerimiz hem de iş partnerlerimiz için ulaşım avantajı sağlıyor. Güvenlik, internet, aydınlatma, toplantı odası ve temizlik gibi ihtiyaçlarımız eOfis tarafından sağlanıyor. Özellikle sabit masraflarını minimize etmek isteyen, bahsettiğim hizmetleri paket olarak almak isteyen işletmelere tavsiye ederim…

Ayla Özgür, Aveka İş Geliştirme Yöneticisi

Az çalışanlı kurumlar veya bizim gibi temsilcilikler için herhangi bir apartman dairesinde bir kaç odalı bir ofiste çalışmak artık işlevini yitirmiştir. Mevcut işlerimizin yanında ofisin su, elektrik, aidat vb. gibi işleri ile ilgilenmek, telefonların cevaplanması ve diğer işlerin yapılması için ekstradan bir çalışan almak durumunda kalmak işinize iş yükleyecektir. Bunların hepsini göz önünde bulundurduğumuzda sıradan bir yerde ofis açmaktansa prestijli lokasyonlara sahip eOfis ile çalışmak işlerimizi kolaylaştırdı. Biz sadece işimize odaklanıyoruz, eOfis geri kalan herşeyi hallediyor.

Büşra Cebeci, Suny - The State University of New York

eOfis sayesinde kira giderimde 60% tasarruf ettim. Aldığım hizmet, özellikle sekreterya hizmeti şirketimin kurumsal kimliğini yüceltti. Toplantı esnasında sekreterin vermiş olduğu destek ve hizmet mükemmel ötesi. Müşterilerimin bile dikkatini çekti. Kurumsal kimlik oluşumu parayla oluşan bir unsur değil, davranışla oluşan bir konudur! eOfis bu konuda başarının ötesinde bir performans sergilemiştir! 10 üzerinden 10 veriyorum.

Barış Işık, Swetron

ZuZuHR olarak eofis ailesi ile 2 yıldır çalışıyoruz, ailesi diyoruz çünkü burayı anlatan en iyi kelimenin bu olduğunu düşünüyoruz. Buradaki tüm arkadaşlar keyifli bir ofis rahatlığını sağlamak için ellerinden geleni yapıyorlar. Sıcak ve samimi bir ortam olmasının yanı sıra profesyonel bir hizmet kalitesi sundukları için kendilerine bu vesileyle teşekkür ederiz.

Deniz Kaya, Zuzu HR

E-Posta Listesine Kayıt