NEDEN eOfis?

Why eOfis?

İŞLER ARTIK BÖYLE YÜRÜYOR!

Hizmet paketini belirleyip, eOfis lokasyonlarından birini seçin,
çalışma veriminizi ve iş prestijinizi artırın.

İşiniz için ihtiyacınız olan bir çalışma alanından fazlası

Zaman
Mekan
Prestij
Network
Tasarruf
  • Prestijli yasal adres,
  • Hat ve telefon tahsisi,
  • Çağrı karşılama ve aktarma,
  • Posta-kargo ve faks takibi
  • Teknik ve alt yapı donanımı,
  • Modern dekorasyonlu, çalışmaya hazır ofisler,Çok lokasyon
  • Tüm lokasyonlarda ücretsiz toplantı odası kullanımı (aylık limitli)
  • İndirimli toplantı odası kullanımı,
  • Resepsiyon karşılama,
  • Mutfak,
  • Lounge (oturma) alanı,
  • Temizlik hizmeti,
  • Taze demlenmiş çay ve kahve,
  • Elektrik, su, iklimlendirme,
  • Mobil (IOS & Android) uygulama
  • Yüksek hızda fiber internet

İşinize güç katan ayrıcalık ve avantajlar

Networking

Eventler

Esnek Kiralama

Konferans
Salonları

Networkünüzü genişletin, tüm eOfis üyeleri ile işbirliği yapın.

eOfis üyesi 1400+ profesyonel şirket ve girişimci ile aynı networkü paylaşarak, işbirlikleri kurabilir ve işinizi büyütebilirsiniz.

Networking

Hem iş hem eğlence

Birçok sosyal buluşma, eğitimler ve çalışma atölyeleri düzenleyerek sosyalleşmeyi de unutmuyoruz. Hem iş hem eğlence konseptli organizasyonlarla motivasyonumuz tam, işe devam.

Eventler

Her türlü etkinlikleriniz için mekanları hazırladık

Eğitim, Lansman, Kokteyl organizasyonları, sosyal buluşma ve kutlamalarınız için eOfis’in etkinlik alanlarını eOfis üyesi olmanın ayrıcalığı ile kullanabilirsiniz.

Konferans Salonları

Kullandığın kadar öde modeli

Üyelerimiz ön rezervasyon ile tüm eOfis’lerde toplantı odası, seminer salonu, hazır ofis ya da ortak ofiste çalışma masası kullanabilir. Saatlik, günlük, haftalık, aylık.. kiralamalar mümkündür.

Esnek Kiralama

Bizi Tercih Edenler

Hakkımızda Ne Söylediler?

eOfis’ten bir yılı aşkın süredir toplantı odası hizmeti alıyoruz. Saatlik, günlük ve aylık kullanım seçeneklerinin olması, dilediğimiz eOfis lokasyonunda toplantı odası kullanabiliyor olmamız, toplantı odalarının şık ve donanımlı olması sayesinde ihtiyaçlarımız en iyi şekilde karşılanıyor, tasarruf ediyoruz ve kurum imajımız güçleniyor.

Fluent Professionals, Cem Oğraş

E-Posta Listesine Kayıt